مشاوره و پشتیبانی درمان در منزل - اجاره دستگاه زردی نوپاد

مشاوره و پشتیبانی درمان زردی نوزاد در منزل

در هنگام درمان زردی نوزاد در بیمارستان کنترل های خاص و متعددی توسط پزشک متخصص نوزاد و پرستاران با تجربه  بر روند درمان زردی نوزاد صورت می گیرد . این موارد شامل کنترل های محیطی ، دارویی ، فیزیکی نوزاد و شرایط روانی مادر و نوزاد و بسیاری موارد دیگر می باشد..

بسیار مهم می باشد که تمام کنترل های انجام شده و نکاتی که در بیمارستان رعایت و اجرا می شود در منزل نیز به خوبی اجرا و کنترل شود …

متاسفانه اکثر خانواده هایی که برای درمان زردی نوزاد خود  تصمیم به اجاره دستگاه زردی نوزاد می کنند هیچ توجه ای به کیفیت مشاوره که به مراتب مهم تر از کیفیت دستگاه فتوتراپی می باشد ندارد .

خانواده های محترم و افرادی که مشغول به اجاره دستگاه زردی نوزاد هستند باید بدانند که مشاوره جهت درمان زردی نوزاد در منزل بسیار فراتر و مهم تر از بیان تنها نحوه ی استفاده دستگاه و ساعات نورگیری می باشد . مجموعه ی نوپاد این امکان را فراهم آورده که تمام والدین و مراکز بتوانند از اطلاعات و تجربیات مشاوران با تجربه در سراسر ایران استفاده نمایند .

نکته مهم اینجاست که استفاده از بهترین دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل بدون بهرمندی از تجربیات مشاور خوب و مورد تائید وزارت بهداشت در اغلب موارد منجر به درمان استاندارد نخواهد شد …. ولی یک مشاوره ی خوب حتی با یک دستگاه معمولی نیز می تواند یک درمان مطلوب را به ارمغان بیاورد .

اهمیت استفاده از مشاور در طی درمان زردی نوزاد در منزل :

1- همراهی 24 ساعته تلفنی با والدین در مدت زمان درمان و 48 ساعت بعد از درمان

2- ایجاد آرامش در والدین و رفع استرس مادر که در کیفیت شیر دهی تاثیر مستقیم دارد

3- آموزش مراقبت های اولیه و اصول تغذیه نوزاد و مادر قبل و بعد از درمان زردی

4- بررسی شرایط محیطی و اطمینان از استاندارد بودن محل قرار گیری نوزاد

5- تمام مواردی که مادر در زمان نورگیری باید رعایت کند و موارد بسیار دیگری که صد در صد در نتیجه درمان تاثیر مستقیم دارد .

مراکز اجاره دهنده دستگاه زردی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی ارائه مشاوره می توانند تمام روزهای هفته از ساعت 15 الی 20 با شماره ی   02165266951  تماس حاصل فرمایند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید