شرایط و قوانین اجاره دستگاه - اجاره دستگاه زردی نوپاد
_

شرایط اجاره دستگاه زردی

_

تعریف بیمار :

بیمار به نوزادی اتلاق می شود که بعد از تولد طبق نظر پزشک متخصص ، تشخیص مراکز درمانی ، و مشاهده ی والدین سطح پوستش زرد رنگ شده باشد…و تشخیص بیماری زردی قطعی باشد .

مراجعه کنندگان :

مراجعه کنندگان کسانی هستند که با در دست داشتن آزمایش خون نوزاد و نسخه پزشک معالج جهت اجاره دستگاه فتوتراپی به شرکت مراجعه میکنند.و یا به صلاحدید و مسئولیت والدین نوزاد تصمیم به استفاده از دستگاه کاهش زردی در منزل می نمایند .مراجعه کننده می تواند درخواست خود جهت اجاره دستگاه کاهش زردی را از طریق سایت ، اپلیکیشن آدک ، تماس با کارشناس ارائه دستگاه و یا مراجعه ی حضوری به دفاتر شبکه نوپاد در سراسر کشور ثبت نماید .

شرایط اجاره :

اجاره دستگاه ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود؛ در حالت مراجعه ی حضوری شخص با در دست داشتن نسخه ی پزشک و آزمایش خون و کارت شناسایی به دفاتر شرکت در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از مشاوره با کارشناسان شرکت و آموزش نحوه ی راه اندازی، دستگاهی متناسب با مقدار زردی نوزاد خود دریافت میکند  .

در حالت غیر حضوری تمام اطلاعات به صورت مجازی و اینترنتی از طریق سایت ، اپلیکیشن آدک ، تماس تلفنی با کارشناسان نوپاد از فرد دریافت می شود و دستگاه مناسب برای ایشان در کمترین زمان ممکن بوسیله کارشناس شرکت در صورت درخواست والدین و یا از طریق پیامک ارسال می شود.

تعریف محصولات و خدمات:

خدمات شبانه روزی اجاره دستگاه فتوتراپی به همراه ویزیت آنلاین متخصص نوزاد ( در صورت درخواست والدین )و مشاوره آنلاین رایگان در سراسر کشورانجام می شود .

تمام محصولات و خدمات مجموعه دارای استاندارد بوده و زیر نظر مراجع قانونی عرضه می گردد . سرویس ها و کالیبره های دوره ای توسط ناظرین وزارت بهداشت انجام شده و در بالاترین سطح کیفی ارائه می گردد .

پروژه ی  نوپاد با در اختیار داشتن مجهزترین دستگاه های درمان زردی و زیر نظر شرکت تابان پرتو کوش (تپکو) تولید کننده ی برتر دستگاه فتوتراپی و دارای مراکز فعال اجاره دستگاه در سراسر کشور بوده و افتخار دارد ارائه دهنده ی خدمات درمان زردی نوزاد به صورت 24 ساعت می باشد.

کارشناسان این مجموعه ضمن ویزیت و مشاوره رایگان، نحوه درمان را در طی دوره پیگیری و نظارت می نمایند تا درمان به صورت کامل و همراه با آرامش انجام شود.

نمایندگی:

این مجموعه افتخار دارد اعلام نماید که دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد.

نمایندگان این مجموعه با شرکت در دوره های تخصصی نصب و راه اندازی دستگاه به صورت حضوری این دوره ها را در دفتر مرکزی شرکت طی نموده  و مدرک معتبر جهت ارائه خدمات اجاره دستگاه را دریافت می نمایند.

اخذ نمایندگی:

تمام افراد می توانند پس از طی کردن دوره های آموزشی رایگان ( حضوری و غیر حضوری )و اخذ گواهی نامه آموزشی با شرکت همکاری نمایند .

پلن های همکاری و جذب نماینده و بازوهای اجرایی در شبکه ی سراسری نوپاد به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر می باشد . در حالت مستقیم شخص داوطلب شخصا به دفتر مرکزی مراجعه کرده و عقد قرارداد می نماید و در حالت غیر مستقیم نمایندگان مبادرت به جذب افرادی به عنوان بازوهای اجرایی خود می نمایند . در هر دو حالت شرکت پیشرفته ترین دستگاههای موجود را در اختیار نماینده قرار می دهد و در چهارچوب قرارداد همکاری شروع می شود .

کانال ارتباطی ما :

شماره تلفن و آدرس اجاره کننده که در زمان اجاره دستگاه به مجموعه اعلام میکند تا زمانی که توسط اجاره کننده  تغییر داده نشود ، راه ارتباط ما با اجاره کننده خواهد بود و پیگیری های ، نظر سنجی ها و فراخوانی ها از طریق آنها صورت خواهد گرفت . در صورت تغییر آدرس یا اطلاعات تماس مجموعه ، از طریق سایت و سایر کانالهای فضای مجازی مانند اینستاگرام و یا ارسال پیامک ، به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد .

محتوا :

مجموعه ی نوپاد  تمامی اطلاعات مرتبط با اجاره دهنده ها و مشخصات فنی دستگاهها را با نهایت دقت وبه صورت خلاصه در سایت ارائه میدهد و مسئولیت درستی آنها را نیز میپذیرد . در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر همواره میتوانید با مشاوران و مسئولان مربوطه تماس بگیرید .

تمام سعی و تلاش همکاران ما بر این است که برای پاسخ به پرسش های مختلف شما و ارائه مقالات مفید برای خانواده ها ، از منابع مطمئن و یا تجربیات اثبات شده و کاربردی استفاده شود. با این وصف محتوی پاسخ ها و مقالات ، مستندات قانونی محسوب نمیشوند و مشتریان برای اجرای آنها باید شخصا بررسی نموده و در صورت تایید ، به آنها عمل نمایند.

شرایط کار با دستگاه:

  • دمای اتاق بین 25 الی 30درجه باشد…در این دما نوزاد لخت فقط با پوشک و چشم بند زیر دستگاه قرار گیرید ( با توجه به نوع دستگاه )
  • دمای بدن نوزاد بین 36 الی 37 درجه باشد.و تقریبا هر 2 ساعت یکبار کنترل گردد .
  • نوزاد بین نیم تا دو ساعت زیر دستگاه قرار گیرد و بین نیم تا دو ساعت بیرون دستگاه استراحت نماید ( زمان دقیق طبق نظر مشاور )
  • برخی از نوزادان در 8 ساعت اول نورگیری بی قرار می شوند که طبیعی می باشد . در صورت مشاهده تماس با مشاور
  • بعد از 8 ساعت نورگیری اولیه مدفوع نوزاد سبز لجنی می گردد که این امر نشانه ی آغاز دفع بیلی روبین از بدن نوزاد می باشد.
  • نوزاد در هر روز بین 4 الی 6 بار بیرون روی داشته باشد…در غیر این صورت تماس با مشاور.
  • نوزاد به طور مستمر و در بالاترین میزان ممکن تغذیه شود…( تعیین نوع خوراک نوزاد طبق تجویز پزشک )
  • در هر دو روز استفاده از دستگاه ، بین 15 الی 30 ساعت نور به بدن نوزاد تابیده شود.
  • بعد از هر بار درآوردن نوزاد از زیر دستگاه ، نوزاد را به سمت چپ و راست بچرخانید .
  • بعد از نصب دستگاه جهت کسب اطلاعات تکمیلی حتما با مشاورین شرکت تماس بگیرید